Arrivals - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Robert en Irene - WaarBenJij.nu Arrivals - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Robert en Irene - WaarBenJij.nu

Arrivals

Door: Robert en Irene

Blijf op de hoogte en volg Robert en Irene

25 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Tijd voor het eerste reisverslag! Gisteravond om 19.15u zou ons vliegtuig naar Londen Heathrow vertrekken maar helaas bleek deze vlucht bijna 2uur vertraging te hebben. Met totaal 2uur tijd om over te stappen, bleek dit krap te worden. Op Londen aangekomen werden we verzocht stevig door te lopen om de overstap te halen. Eenmaal bij de gate bleek deze vlucht ook een uur vertraagd te zijn dus dat was een goed begin. Eenmaal vertrokken maakten we ons klaar om te gaan slapen maar om 1.15u werd het avondeten langs gebracht ;-). Hierna was het nog een lange vlucht want om 10.05u kwamen we aan in Johannesburg. Na een nacht met wat afwisseling tussen slapen, tv kijken en muziek luisteren.
Hier werden we vriendelijk ontvangen door Ismaël en kregen we het reisboek en de vouchers. Tevens hebben we de auto opgehaald. Een veel grotere en luxere auto als verwacht ;-). Het links rijden is wel wennen maar de voorruit is wel heel schoon ;-). Haha.
In het Natanja guesthouse zijn we ook hartelijk ontvangen en we hebben een huis dat groot genoeg is voor een heel gezin. De inrichting is wat ouder maar dat maakt de sfeer niet minder. Vanmiddag zijn we nog even bij het Voortrekkers monument geweest en morgen vertrekken we naar Hazyview (richting het kruger park).
Jullie horen snel meer!

• 25 Mei 2014 - 19:03

Emile:

He leuk. Reisverslag. Verdwaal niet in de lodge.

• 25 Mei 2014 - 19:07

Nadine En Thijs:

Mooi on te horen dat jullie aangekomen zijn! Balen van de vertraging, maar dan kan het vanaf nu alleen maar beter gaan! Geniet ervan! Etens challenge? Vlees van elk dier van de big five eten?

• 26 Mei 2014 - 22:36

Anniek :

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Wel een vervelend begin, maar nu begint het pas echt.
    Geniet er lekker samen van en ik vind het leuk dat ik jullie een beetje kan volgen via jullie reisverslag.
    Heel veel plezier !!!

• 01 Juni 2014 - 18:15

Irene:

De big five eten is nog niet gelukt maar krokodil, springbok, zwijn en gnoe smaken goed ;-)